NaZaNiN jOoN
فقط اولش خوب بود یهو شکا شروع شد قهرا شروع شد دور همی رفتنه تنها شروع شد

 

بگذار کسی نداند که چگونه من به جایِ نوازش شدن ، بوسیده شدن ، گزیده شده‌ام !

 

 

 

 

ای غریبه ؛ من یه برگ پاییزی زیر پاهایت نیستم ، یا یه قاب عکس خالی ، من همانم که یه روز عاشقانه فریاد زدی دوستت دارم !

 

 

 

 

 

تو هیچ چیز نفهمیدی ، نه بودنم را و نه احساسم را و … اما حالا خوب معنای غریبی را فهمیده ای وقتی او هم ترکت کرد !

 

 

 

 

 

 

میبوسم و میگذارم کنار تمام چیزهایی که ندارم را …

دستهایت را …

شانه هایت را …

عاشقی ات را …

 

 

 

 

 

نمیپرسم چرا ؟ چگونه ؟ ازچه زمانی ؟ به چه کسی ؟ برای چه ؟ کجا ؟

فقط میپرسم منو چند فروختی ؟؟؟

 

 

 

 

 

بعضی ها بهتر است در حد یک آرزو بمانند …

برآورده شدنشان به بهای شکستن دلت تمام میشود !!!

 

 

 

 

 

کاش می فهمیدی که تو از دید من زیبا بودی ؛ دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند و تو چه اشتباهی مغرور شدی …

 

 

 

 

 

ماندن کنار من لیاقت میخواست نه بهانه …

بلند میگویم به درک که رفتی !!!

 

 

 

 

 

کاش گفته بودی موج نگاهت از دریای هوس برمیخیزد تا تن به تو بسپارم نه دل !

 

 

 

 

 

دیگه حتی وقتی کسی میگه “میرم تا سر کوچه و برمیگردم” باور نمیکنم که برمیگرده ...

 

 

 

 

روزی با خود فکر میکردم اگر روزی او را نبینم شهر را به آتش میکشم اما امروز حاضر نیستم کبریتی روشن کنم که ببینم او کجاست ...

 

 

 

 

 

بی معرفت تو اون کسی بودی که اومدی زیر چترم نه برای همراهی با من بلکه فقط برای اینکه خیس نشی …

بارون که بند اومد رفتی که رفتی …

 

 

 

 

 

زخمیم کردی !؟! عیب نداره چون مقصرخودمم …

کاکتوس رو نباید نوازش کرد !

 

 

 

 

 

عزیزم ، وقتی یکی رو “تیک” می زنی ، رو بقیه “ضربدر” بزن لطفا !!!

 

 

 

 

به بعضی ها باید گفت :

دوست عزیز ، باطری موبایل من ماندگاریش بیشتر از Relationship توئه …

 

 

 

 

 

بعضیا علاوه بر اینکه آدم نیستن ، آدم بشو هم نیستن …

 

 

 

 

 

بعضی آدم ها رو باید درک کرد ، بعضی ها رو به دَرَک ...

 

 

 

گناه من دوست داشتن گلی بود که دیگران آبش میدادند !

 

 

 

 

بعضی ها را باید از دور دوست داشت …

نزدیکشان که بشوی میفهمی چه میگویم !

 

 

 

 

 

برای انسان ها همون قدر باش ک برای تو هستن …

بیشتر که باشی باعث سو تفاهم میشه …

 

 

 

 

 

نه تو رفتی نه من !

تمام این تنهایی ها به خاطر آمدن یک غریبه بود ...

 

 

 

 

 

مدتهاست که بی دلیل ترکم کرده ای ، نمیدانم دلت از من سرد شد یا که سرت جایی دیگر گرم شد ...

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

secret
ساعت21:39---26 ارديبهشت 1392
تنفسمممممممممم خیلی عاااالین دووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووست دالمممممم

هنسل نازی
ساعت14:46---23 ارديبهشت 1392
عشقمممم خیلی قشنگن فدات بوووووس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:,1:48به قلم: نازنین جوون ™